CafeMail

Artykuły

Sty
15

Podstawą skutecznej kampanii mailingowej jest posiadanie odpowiedniej listy adresowej. Oznacza to, że musimy dysponować listą adresów mailowych osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie od nas informacji handlowej. Ale to jeszcze nie wszystko…

Zbierając adresy e-mailowe, powinniśmy zadbać o to, aby działo się to w modelu double opt-in. Działa to w ten sposób, że osoba, która zapisuje się do newslettera na naszej stronie www, powinna dodatkowo potwierdzić ten fakt poprzez kliknięcie w link w mailu potwierdzającym. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że podany adres mailowy faktycznie należy do tej osoby. Dodatkowo, w mailu potwierdzającym powinniśmy umieścić formułę zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych tejże osoby oraz zgodę na przekazywanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Zbiór posiadanych danych osobowych powinniśmy zarejestrować w GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych).

Budowanie baz adresowych

Najbardziej popularną formą budowania listy adresowej jest umieszczenie formularza zapisu do newslettera na Twojej stronie internetowej. Taki formularz powinien znajdować się w widocznym miejscu na stronie. Ogranicz zbieranie danych osobowych do podania imienia oraz adresu e-mail.

Interesują Cię inne metody budowania baz adresowych? Skontaktuj się z nami!

[fbcomments title="Komentarze" countmsg="komentarzy!" linklove="off"]