CafeMail

Przygotowanie wysyłki

Przygotowanie kampanii zaczynasz od określenia jej tematu, tak aby w przyszłości łatwo można było ją wyszukać na liście. Następnie, możesz przejść do kreacji kampanii. Edytor umożliwi Ci wpisanie treści wiadomości, zawierających grafiki i zaawansowane style, ale także zamieszczenie zwykłego tekstu. Jest to o tyle ważne, że niektóre programy pocztowe nie obsługują wiadomości, w których występuje grafika.

Jednocześnie możesz sprawdzić przygotowaną treść specjalnym narzędziem, które sprawdzi, czy wykorzystana przez Ciebie składnia mailingu HTML jest poprawna.
System zasugeruje Ci także dodanie linku rezygnacji z otrzymywania wiadomości, co jest bardzo ważne w kreowaniu pozytywnych relacji z subskrybentami. Następnie, będziesz mógł określić parametry mailingu np. to, z jakiego adresu pocztowego będziesz realizowana wysyłka. Po wybraniu do jakiej listy subskrypcyjnej, ma zostać wysłany mailing, przejdziesz do fazy testów. Teraz czeka Cię tylko określenie czasu wysyłki.