CafeMail

Funkcje

Funkcjonalne narzędzie e-mail marketingu

W CafeMail przygotowaliśmy dla Ciebie szereg funkcji, dzięki którym z łatwością przeprowadzisz skuteczną kampanię mailingową. O najważniejszych możesz przeczytać poniżej:

Główne funkcjonalności systemu CafeMail

Lista najważniejszych, ale jest ich więcej

  • Przygotowanie wysyłki

    CafeMail umożliwia Ci wgranie własnego szablonu, wybranie go z naszej biblioteki (pakiet Medium, Standard, Premium) lub stworzenie nowego za pomocą prostego edytora. Po wybraniu podstawowych parametrów wysyłki, możesz także precyzyjnie określić czas wysyłki.
    Dowiedz się więcej

  • Personalizacja maili

    Jeśli Twoja baza odbiorców zawiera imiona, to możesz spersonalizować swoją wysyłkę, np. rozpoczynając treść każdego e-maila od powitania: „Witaj [odmienione imię odbiorcy]”. Taki zabieg znacząco zwiększa efektywność kampanii mailingowej.
    Dowiedz się więcej

  • Moduł antyspamowy

    Każdą wysyłkę możesz przetestować specjalnym modułem antyspamowym, który sprawdzi i oceni Twoją wysyłkę pod kątem możliwości zakwalifikowania jej jako SPAM. Dzięki temu Twoje wiadomości skutecznie przejdą przez filtry antyspamowe klientów pocztowych.
    Dowiedz się więcej

     

  • ScreenTest

    Z CafeMail zawsze będziesz wiedział, jak będzie wyglądała Twoja kampania w programach i aplikacjach pocztowych odbiorców. Po wysyłce otrzymasz także wiedzę z jakich programów i aplikacji korzystali odbiorcy Twojej wysyłki, co pozwoli Ci na lepszą optymalizację kodu HTML przyszłych wysyłek.
    Dowiedz się więcej

     

  • Testy A/B

    W CafeMail możesz stworzyć dwa rodzaje kampanii, aby przetestować ich odbiór na dwóch, podobnych grupach. Dzięki temu uzyskasz wyniki, która kampania cieszyła się większym zainteresowaniem (ilość otworzeń / klikniętych linków). Dalej możesz rozsyłać już lepszą wersję kampanii.
    Dowiedz się więcej

     

  • Cafemail Optimizer

    Nasz specjalny kreator pomoże Ci w stworzeniu kreacji e-mail marketingowej z pominięciem najczęściej popełnianych błędów przy wysyłce.
    Dowiedz się więcej

     

  • Raportowanie i statystyki

    Korzystając z CafeMail otrzymasz dostęp do świetnego systemu raportowania. Chwilę po wysyłce, w Panelu będziesz mógł np. odczytywać: ile wiadomości zostało dostarczonych, ile otworzonych, skąd są odbiorcy (geolokalizacja). Co więcej, jeżeli w swoich kampaniach wykorzystujesz Google Analytics, będziesz mógł sprawdzić statystyki także z poziomu swojego panelu w CafeMail.
    Dowiedz się więcej